Extensions en make up voor paarden - Reisverslag uit Merryvale, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Extensions en make up voor paarden - Reisverslag uit Merryvale, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Extensions en make up voor paarden

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

11 Juni 2015 | Australië, Merryvale

Hallo allemaal!

Het is weer tijd voor een nieuwe blog! De tijd vliegt voorbij hier op Tui Lodge. Dat komt voornamelijk ook omdat iedere dag een werkdag is. Maar dat vind ik niet erg, want ik heb het ontzettend naar mijn zin. Ik heb onwijs veel verantwoordelijkheid, omdat ik alleen met Julie ben. Deze verantwoordelijkheid motiveert mij alleen maar om onwijs mijn best te doen en veel te kunnen leren. Want ja, zelfs na al die jaren ervaring met paarden, dit is weer een totaal nieuwe wereld.

Maandag ben ik voor het eerst mee geweest naar een show. Samen met Britney (een logé hier afgelopen weekend) en Julie zijn we om half 7 vertrokken. Als we arriveren op de show in Laidley, komen de staart extensions en de make up voor de paarden tevoorschijn. Deze make up wordt aangebracht op de sokken en het hoofd van de paarden, om alles net wat sprekender te maken. Tijdens de show zijn er ontzettend veel verschillende competities. Zo heb je best presented (welk paard er het mooiste uitziet), best leg (welk paard het beste loopt), best rider (welke ruiter heeft de beste zit) enzovoort. Na een dag vol overwinningen rijden we terug en arriveren om 5 uur op de stal.

Zoals jullie lezen heb ik het hier dus prima naar mijn zin. Aanstaand weekend hebben we beide dagen shows, dus dat gaat ontzettend druk worden. Maar... ik heb er weer zin in!

Ik houd jullie op de hoogte!
Cecile