Living the ranch life! - Reisverslag uit Merryvale, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Living the ranch life! - Reisverslag uit Merryvale, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Living the ranch life!

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

31 Mei 2015 | Australië, Merryvale

Typend hier in de tuin in Merryvale, Australië. Dinsdag ben ik namelijk gearriveerd op mijn nieuwe baan; paarden show stable Tui Lodge. In Brisbane pak ik de trein en reis via Ipswich naar Rosewood station. De stal ligt ongeveer een half uur van Rosewood af en Julie (de eigenaresse) pikt mij daar met de auto op.

De omgeving hier is werkelijk prachtig. Overal om je heen is ruimte, bergen en heuvels en prachtige vergezichten. Op Tui Lodge leef ik samen met Julie, drie honden, vier katten en rond de twintig paarden. Woensdag beginnen we de dag met voeren en de stallen uitdoen. Vervolgens krijg ik les van Julie en rijd ik Diva en Jasper. Heerlijk om iedere dag weer paard te kunnen rijden!

Donderdag verlaat Julie het huis al vroeg voor het gehele weekend. Een vriendin van haar, Sharon, zou in de morgen arriveren om mij te helpen. Om half 9 is er nog steeds niemand, dus begin ik zelf maar met werken. Julie had Sharon namelijk de verkeerde datum doorgegeven. Gelukkig had ik een lijstje en heb ik mezelf maar even ingewerkt. Het is maar goed dat het paarden zijn en geen koeien ;).

Het is heerlijk om hier iedere dag te werken. Een dag voelt als twee maar het is leuk werk. Iedere dag is het 25 tot 30 graden en wit kan men mij nu niet meer noemen! Ik geniet voorlopig nog van de beestenboel en de lieve paarden hier. Ik houd jullie op de hoogte!

Dikke kus,
Cecile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cecile

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 34948

Voorgaande reizen:

03 Januari 2018 - 03 Januari 2018

New Zealand 2018

29 November 2016 - 29 November 2017

Australië - part two

15 April 2017 - 29 April 2017

New Zealand 2017

12 November 2016 - 29 November 2016

Indonesië

17 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vietnam

14 Oktober 2016 - 17 Oktober 2016

Singapore

17 September 2016 - 14 Oktober 2016

Thailand

20 Maart 2015 - 02 Oktober 2015

Australie

31 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: