Terug aan de bak - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Terug aan de bak - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Terug aan de bak

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

01 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Een maand geleden ben ik met het vliegtuig vanuit Dusseldorf vertrokken rechtstreeks naar Queenstown. Na een ruim 35 uur durende reis arriveer ik weer terug bij mijn geliefde, in ons huisje en met het mooiste uitzicht van de wereld. De zon schijnt volop en ik ben het gelukkigste meisje van de wereld! Een klein minpuntje is dat ik de eerste weken ontzettende heimwee heb gehad naar mijn lieve familie en vrienden. Wat had ik jullie graag toch allemaal mee terug genomen!

De maandag daarop start ik direct met een ponykamp op de rijschool. Letterlijk direct terug aan de bak! Wat vind ik het ontzettend leuk om te werken met de kinderen en paarden iedere dag. De kinderen leren zo snel! Zelf rijd ik nog op een lokale competitie en win daarmee Champion Stock & Station met Rosie! Met het winnaarsgeld en een heleboel prijzen in mijn zak, ga ik naar huis.

In de weekenden genieten we van het prachtige weer en zwemmen we in de lokale meren. Sinds ik terug ben heeft het geen een keer geregend (tot vandaag), daardoor hadden we een ontzettende droogte en was er weinig gras over voor de paarden. Gelukkig heeft het vandaag heel de dag geregend en valt er genoeg regen voor de gehele maand. Geen werk voor mij, maar hopelijk kan ik het gras deze week zien groeien!

Naast het werk ben ik op zoek naar mijn eigen paard. Deze wil ik graag trainen en daarna doorverkopen. Hetzelfde als ik deed bij Julie in Australie. De zoektocht is vol op gang!

Aanstaande week gaan de kinderen weer terug naar school. Het gewone les programma gaat weer van start. Al met al, vermaak ik mij wederom in Nieuw Zeeland! Het gaat ontzettend goed met mij en ik geniet van de zomerse temperaturen. Hopelijk gaat in Nederland ook alles zijn gangetje en beginnen de warmere temperaturen er aan te komen!

Dankjewel lieve lezers.
Veel liefs,
Cecile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Cecile

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 34881

Voorgaande reizen:

03 Januari 2018 - 03 Januari 2018

New Zealand 2018

29 November 2016 - 29 November 2017

Australië - part two

15 April 2017 - 29 April 2017

New Zealand 2017

12 November 2016 - 29 November 2016

Indonesië

17 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vietnam

14 Oktober 2016 - 17 Oktober 2016

Singapore

17 September 2016 - 14 Oktober 2016

Thailand

20 Maart 2015 - 02 Oktober 2015

Australie

31 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: