Update vanuit Merryvale - Reisverslag uit Mount Walker, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Update vanuit Merryvale - Reisverslag uit Mount Walker, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Update vanuit Merryvale

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

26 Januari 2017 | Australië, Mount Walker

Wat vliegt de tijd! Inmiddels ben ik alweer een aantal weken aan het werk. Het werken met de paarden, bevalt mij wederom enorm goed! Iedere dag geniet ik van het rijden van zoveel verschillende paarden. Het buitenleven is heerlijk, op de vele hele hete dagen na (en die hebben we veel gehad). Sinds ik gearriveerd ben hebben we wel zes tot zeven paarden verkocht. Wel zijn er alweer drie nieuwe gearriveerd. Zo houden we ons goed bezig!

Over precies één week (2 februari) vlieg ik terug naar Melbourne. Sofie arriveert een dag later en samen verblijven we een paar nachtjes bij mijn goede vriend Keir. Ik zie er naar uit om twee ontzettende goede vrienden, aan elkaar voor te mogen stellen. Zondag reizen Sofie en ik naar Camperdown. Daar pikt Clive ons op en maandag start het werken op de schapenboerderij. Ik heb ontzettend veel zin om Sofie weer te zien en om samen mogen te gaan werken! Ik kan niet wachten op alles wat nog komen gaat, maar voor nu geniet ik van mijn laatste week bij Julie. Gelukkig weet ik zeker, dat ik hier nog terug ga komen.

Dankjewel lieve lezers.

Veel liefs,