Hold on, I'm coming home - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Hold on, I'm coming home - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Hold on, I'm coming home

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

02 Oktober 2015 | Australië, Cairns

Auckland, Cambridge, Queenstown, Melbourne, Warrnambool, Sydney, Rosewood, Cairns... Een kleine greep uit alle bestemmingen die ik de afgelopen acht maanden heb gehad. Want lieve lezers, mijn reis is ten einde. Het is tijd voor mij om naar huis te gaan.

Ik probeer mijn gevoelens op papier te krijgen maar het lijkt onmogelijk. De laatste dagen heb ik enorm toegeleefd naar het moment om terug te mogen keren naar Nederland. Als ik vandaag in de bus terug naar Cairns zit en voor de laatste keer de prachtige omgeving in me op neem, overvalt het me. Morgen ga ik dit ongelofelijke, adembenemende land verlaten. Tijdens deze reis heb ik heel veel gelachen, toch ook wel gehuild, sprakeloos geweest, zoveel geleerd en ontzettend genoten. Ik heb dagen gehad met heimwee, maar ook dagen dat ik nooit meer naar huis wilde. In deze acht maanden heb ik de kans gehad de meest geweldige mensen te ontmoeten en vrienden te maken over de gehele wereld. In de nacht heb ik door vreemde steden gelopen, gefeest onder de sterrenhemel, zonsop- en ondergang bekeken en het allerbelangrijkste; de tijd van mijn leven gehad.


In the last months I had many destinations. Today it's time for the last one. A place you will always return. It's called home.


Dikke kus,
Cecile


Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cecile

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 34974

Voorgaande reizen:

03 Januari 2018 - 03 Januari 2018

New Zealand 2018

29 November 2016 - 29 November 2017

Australië - part two

15 April 2017 - 29 April 2017

New Zealand 2017

12 November 2016 - 29 November 2016

Indonesië

17 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vietnam

14 Oktober 2016 - 17 Oktober 2016

Singapore

17 September 2016 - 14 Oktober 2016

Thailand

20 Maart 2015 - 02 Oktober 2015

Australie

31 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: