Hold on, I'm coming home - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Hold on, I'm coming home - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Hold on, I'm coming home

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

02 Oktober 2015 | Australië, Cairns

Auckland, Cambridge, Queenstown, Melbourne, Warrnambool, Sydney, Rosewood, Cairns... Een kleine greep uit alle bestemmingen die ik de afgelopen acht maanden heb gehad. Want lieve lezers, mijn reis is ten einde. Het is tijd voor mij om naar huis te gaan.

Ik probeer mijn gevoelens op papier te krijgen maar het lijkt onmogelijk. De laatste dagen heb ik enorm toegeleefd naar het moment om terug te mogen keren naar Nederland. Als ik vandaag in de bus terug naar Cairns zit en voor de laatste keer de prachtige omgeving in me op neem, overvalt het me. Morgen ga ik dit ongelofelijke, adembenemende land verlaten. Tijdens deze reis heb ik heel veel gelachen, toch ook wel gehuild, sprakeloos geweest, zoveel geleerd en ontzettend genoten. Ik heb dagen gehad met heimwee, maar ook dagen dat ik nooit meer naar huis wilde. In deze acht maanden heb ik de kans gehad de meest geweldige mensen te ontmoeten en vrienden te maken over de gehele wereld. In de nacht heb ik door vreemde steden gelopen, gefeest onder de sterrenhemel, zonsop- en ondergang bekeken en het allerbelangrijkste; de tijd van mijn leven gehad.

In the last months I had many destinations. Today it's time for the last one. A place you will always return. It's called home.

Dikke kus,
Cecile