Acht maanden en een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu Acht maanden en een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Cecile Ruijter - WaarBenJij.nu

Acht maanden en een paar dagen

Door: Cecile de Ruijter

Blijf op de hoogte en volg Cecile

30 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan zover! De tas is gepakt, afscheid is grotendeels genomen en ik ben klaar voor vertrek. Mijn acht maanden durende reis gaat eindelijk beginnen. Bestemming: Nieuw Zeeland en Australië! Om 20:45 vertrekt mijn vlucht vanuit Düsseldorf richting Dubai, vanuit daar naar Brisbane (Australië) en dan richting Auckland. In totaal een veertig uur durende reis, dus dat wordt genieten!

De laatste week heb ik tijd gehad om van alles afscheid te nemen wat ik de komende tijd ga missen. Van zoveel mogelijk wit tijgerbrood eten met pindakaas, vruchtenhagel en zelfgemaakte jam van mijn opa tot mijn lieve familie en vrienden/vriendinnen. Met een geweldig afscheidsfeest heb ik iedereen nog eens kunnen zien en heb ik me ontzettend geliefd gevoeld. Van mijn lieve paarden en Lola is uitvoerig afscheid genomen. Wat ga ik iedereen toch missen!

Maar er is ook goed nieuws...
Als ik land op Auckland dan staat Sofie daar op mij te wachten. Inmiddels bijna een jaar geleden dat ik mijn allerbeste vriendinnetje heb gezien. Ik zie er erg naar uit om haar weer te zien, maar ook haar totaal nieuwe leventje te ondervinden! Ik zie er ook naar uit om prachtig Nieuw Zeeland (en later Australië) te bewonderen en te genieten van het warme zonnetje, de prachtige natuur en de backpackerscultuur te gaan ondervinden.

Ik zeg; tot snel allemaal!

  • 30 Januari 2015 - 22:10

    Brigitte:

    lieve schat, hele goede reis!!! En ik zie uit naar je reisverslagen. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cecile

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 34898

Voorgaande reizen:

03 Januari 2018 - 03 Januari 2018

New Zealand 2018

29 November 2016 - 29 November 2017

Australië - part two

15 April 2017 - 29 April 2017

New Zealand 2017

12 November 2016 - 29 November 2016

Indonesië

17 Oktober 2016 - 12 November 2016

Vietnam

14 Oktober 2016 - 17 Oktober 2016

Singapore

17 September 2016 - 14 Oktober 2016

Thailand

20 Maart 2015 - 02 Oktober 2015

Australie

31 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: